zondag 26 november 2023

Stampin' Up! Garden Walk dsp + Stralende Kerst * One Sheet Wonder

 

Voor de Videohop van het Stampin' Up! Dream Girls & Friends
Team was het thema deze maand Kerst. Met Kerst verstuur ik
altijd veel kaarten dus is het fijn als je meerdere kaarten tegelijk
kunt maken. Dat kan met de One Sheet Wonder techniek, van
 1 vel designpapier meerdere kaarten maken. 

De mal voor deze kaarten vond ik bij mijn Engelse Stampin' Up!
collega Elaine Harding en ook deze tekening met snij instructies
 komt van haar. Verder gaf ik er mijn eigen draai aan.



Het Garden Walk designpapier won ik tijdens de bingo op de 
Teamdag van de Stampin' Up! Dream Girls en staat in de Mini
 Catalogus op blz. 53.



De tekststempels komen uit de Stralende Kerst stempelset
die nu in de aanbieding is, OP=OP!



Ook de binnenkant versierde ik. Het kleine groene strookje
snij je van het designpapier en komt hier dus weer van pas.



De kerststerren knipte ik uit het designpapier, geef toe dat het
niet de snelste manier is om kerstkaarten te maken maar het
geeft net dat beetje extra.



De decoratiesteentjes zijn de Rhinestone Basic Jewels die ik
met de Poppy Parade Stampin' Blend inkleurde. 



Ook dit groene strookje is een overblijfsel van het papier snijden
en deze tekst komt ook uit de Stralende Kerst stempelset.



Het velletje met de groene streepjes komt ook uit het Garden
Walk designpapier, zonder vond ik het toch net iets te kaal.



Hoe je deze kaarten maakt, met de maten erbij zie je in de
YouTube tutorial, klik op de afbeelding hieronder om er naar
toe te gaan. Zo kun je vanuit daar starten met de Videohop
en nog veel meer Kerst inspiratie opdoen!



Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 21 november zijn de producten uit de Mini Catalogus
uitlopend, waaronder sommige zelfs met 60% korting!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten