maandag 20 november 2023

De Koffie&Kaart November kit is nu te bestellen!

 

 De Koffie&Kaart November kit staat in het teken van 
'Lichtjes van Hoop'! In deze donkere tijd van het jaar met de
feestdagen die naderen, zijn er zat mensen die even wat extra
aandacht kunnen gebruiken. Een lichtje in de duisternis.

Voor deze kit ontwierp ik 2 kaarten waar je een lichtje aan
kunt toevoegen. Deze lichtsnoertjes zijn klein en makkelijk
mee te versturen met de post. Je kunt ze eventueel mee bestellen.


Morgen, dinsdag 21 november geef ik je tijdens de gratis 
workshop inspiratie hoe je deze kaarten kunt maken.
 Dat is rond 10.00 uur op mijn Facebookpagina en later 
die week verschijnt de replay ook op mijn YouTube kanaal.



Voor de lichtjes en tekst gebruikte ik de Stralende Kerst 
stempelset die je eventueel kunt mee bestellen via het 
aanmeldformulier. 



In de Koffie&Kaart November kit zitten alle uitgestanste vormen
voor de projecten die ik met de Stralende Kerst stansen uitstanste.
 Dit productiepakket kun je eventueel ook via het aanmeldformulier
  mee bestellen.



Ook gebruikte ik een tekst die uit de Vrolijke Viooltjes
stempelset komt, ook deze is eventueel mee te bestellen.


In de Kit zit het volgende:

- 6 vel O Holy Night designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 2 vel Gold Foil Sheets 15.2 x 30.5 cm
- 3x A4 Very Vanilla cardstock 
- 3x A4 Night of Navy cardstock
- 1x A5 Vellum
-  0.5 m Night of Navy lint met gouden glitters
- 0.5 m gouden draad
- 3 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart November Kit kost €12,15 excl. verzendkosten 
of €16,25  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten