vrijdag 22 september 2023

Stampin' Up! Merry Bold & Bright/ Stralende Kerst collectie * Double One Sheet Wonder Rode kaarten


 Voor de videohop van het Feel Good Design Team maakte ik 
deze maand 5 Kerstkaarten met de Merry Bold & Bright collectie
het thema deze videohop is One Sheet Wonder. Gisteren liet
ik je de groene kaarten zien die ik als voorbeeld maakte.



Vandaag staan de 5 rode kaarten centraal met het Merry Bold &
Bright designpapier dat ik tijdens de video sneed. Ook hiervoor
gebruikte ik dus de Double One Sheet Wonder techniek, zie
de blog van gisteren voor meer uitleg hierover.



Nog meer Kerstinspiratie met het Stralende Kerst productpakket,
al laat ik je ook zien dat dit designpapier o.a. heel leuk is voor
verjaardagskaarten.



Door de vrolijke felle kleurtjes van het Merry Bold & Bright
designpapier ontstaan er niet traditionele Kerstkaarten. En dit
keer eens geen kerstbomen maar de lampjes die een lichtje
zijn in de donkere dagen voor Kerst.



Het lichtsnoer stanste ik bij deze rode versie uit het Melon Mambo
 folievel die er dus ook in het groen is zoals je gisteren op de 
foto's zag.



Voor deze kaarten maakte ik meer gebruik van andere teksten
uit de Merry & Bright stempelset en het kleine sterretje.



Om te laten zien dat dit papier niet alleen voor de Kerst geschikt
is, maakte ik ook nog 2 kaarten met het Feestballonnen productie-
pakket.



Met het confetti stempeltje uit de Feestballonnen stempelset en 
de Granny Apple Green inkt gaf ik de spierwitte mat wat kleur.
De ballonnen en de tekst komen ook uit deze stempelset.



Hier de witte mat bestempelt met de slingers uit de stempelset,
met Granny Apple Green en Lemon Lime Twist inkt. Eerst
stempelde ik hem vol af met inkt en gelijk nog een keer om meer
schaduw te creëren.

De ballonnen stanste ik uit gekleurd cardstock en bestempelde
ik ook met de kleine confetti stempel in de kleur van het cardstock.

Mocht jij de Double One Sheet Wonder zelf gaan gebruiken, dan
zou ik graag jouw resultaat willen zien. Stuur je even een foto
naar mij toe, via kreaneeltje@gmail.com.



Hoe je de Double One Sheet Wonder toepast, zie je in de video 
die ik voor de videohop maakte, klik op de afbeelding!
Hier kun je ook starten met de videohop en zien wat de
andere Feel Good Stampin' Designteamleden maakten met het
 thema One Sheet Wonder.


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten