donderdag 28 september 2023

Stampin' Up! Fun on Wheels + Let's go Fishing dsp * At every turn of life....



Mijn zwager is weer naar school voor een opleiding tot
fietsenmaker en dat verdient een kaartje met de racefiets uit de
Fun on Wheels stempelset.



Die ik combineerde met het prachtige grijze Pebbled Path
designpapier uit de Let's go Fishing collectie.



De grote vierkant met het geprikte randje komt uit de Stitched 
Shapes stansenset, de vierkant uit designpapier sneed ik zelf
een cm groter aan beide kanten. En die tekst maakt het kaartje
helemaal af.

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKETACTIE IN OKTOBER 


Er komt in oktober een hele aantrekkelijke instapactie aan!
Vanwege het 35 jarige jubileum kun je van 3-31 oktober
kiezen voor 35% korting op je Startpakket of kiezen voor 
35% meer producten in je Startpakket.
Meer info, stuur mij een berichtje!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten