dinsdag 1 augustus 2023

Stampin' Up! Crafting with You + Bright & Beautiful dsp * Babykaartje

 


Vorige week werden mijn neef Hans en zijn vrouw Tine voor
de eerste keer Opa & Oma en dat verdient natuurlijk een kaartje.



Met het mooie stippelpapier in pasteltintjes uit het Bright &
 Beautiful designpapier maakte ik de basis die leek op het
geboortekaartje alleen waren het daar hartjes.



Vandaar dat ik de kleine gouden hartjes heat embosste, het hartje
komt uit de Welkom Thuis stempelset. De tekst is een oudje
van Stampin' Up! die niet meer verkrijgbaar is.

Creatieve groetjes, Annette

---


Achter de schermen gaat het gewoon door, ben
er alleen niet wekelijks met een Koffie&Kaart
op mijn Facebookpagina.

---

 CREATIEVE SETS MET KORTING


De hele maand augustus zijn de Creatieve Sets in
de aanbieding, bekijk het aanbod hier.

---


Je kunt nu je kortingscodes die je in juli kreeg
verzilveren, je vindt ze in je mail van je bestelling.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten