maandag 5 december 2022

Nu te bestellen de Koffie&Kaart December kit!


In deze Kit zitten alle benodigdheden om 5 projecten te maken,
 een cadeauverpakking met 4 kaarten en enveloppen, weer eens
wat anders. Op de 2e dinsdag van de maand laat ik je tijdens de
 Koffie&Kaart Facebook Live om 10.00 uur zien hoe je dit maakt. 



In de Koffie&Kaart December Kit zit het Snowflake Specialty
 Vellum, dat in de Mini Catalogus op blz. 40 staat. Op 1 dec. kwam
het in de uitverkoop en is nu uitverkocht. Gelukkig heb ik het
nog voldoende voor de kits.


In de Kit zit het volgende:

- 6x Snowflake Specialty Vellum 10 x 15.2 cm (6 designs)
- 4 Basic White Notecards & Envelopes
- A4 Basic White cardstock 
- 2x A4 Pool Party cardstock
- A5 Highland Heather cardstock
- A5 Fresh Freesia cardstock 
- 1x Wonderful Snowflake
- 30 cm Elegant Silver draad
- 1 rijtje Iridescent Pearls decoratiesteentjes (15 stuks)
- uitgestanste vormen


Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live van dinsdag
13 december maak ik live de cadeauverpakking en zoveel
 mogelijk kaarten. Lukt dit niet binnen de tijd dan maak ik
later die dag een filmpje van de overige kaarten.


Kosten
Koffie&Kaart December Kit €5,85 excl. verzendkosten 
of € 9,95 incl. verzendkosten. Door de A4 vellen wordt
deze kit met een brievenbusdoos verzonden.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 1 december zijn er diverse producten uit
de Mini Catalogus in de uitverkoop. Kijk voor
het actuele aanbod hier op mijn website.
Vergeet ook niet de Koopjeshoek te bekijken,
ook die is aangevuld.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten