zondag 20 november 2022

Stampin' Up! Texture Chic + Spruced Up *Adventzondag kalender



Tijdens de Koffie&Kaart Kerst editie van deze week maakte
ik de basis van deze Adventskalender, je kunt hier bekijken
hoe je hem maakt.



Het Texture Chic designpapier met goudaccenten leent zich
prima voor de feestdagen. Voor de basis gebruikte ik Soft  
Succulent en voor de doosjes Evening Evergreen.



De doosjes kleedde ik aan met de boompjes, sterretjes en 
cadeautjes die ik uitstanste met de Spruced Up Outlines stansen.
De cijfers en het labeltje komen uit het Alphabest productpakket.
De cijfers embosste ik met goud embossing poeder.




De doosjes zijn voor de 4 zondagen tijdens de Adventstijd die
volgende week zondag 27 november begint. En zo tellen we af 
naar de Kerstdagen. 

Heb je nog vragen, stel ze gerust via kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 1 december gaan er diverse producten uit
de Mini Catalogus in de uitverkoop. Binnenkort
meer info!
---

Gebruikte Producten voor deze Adventkalender:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten