zondag 25 september 2022

Stampin' Up! Harvest Season + Happy Forest dies * Hallo Herfst banner

 

Gisteren eens lekker weer een keertje voor mezelf geknutseld.
Ben wel veel creatief bezig maar vaak is dat ter inspiratie of 
voor een workshop of Facebook live.



Zag bij mijn Duitse collega Jasmin Schulze deze leuke banner
voorbij komen en maakte er mijn eigen versie van.



Het rietjes komt uit mijn verzameling. Het designpapier komt
uit de Rustic Harvest collectie. Het Hallo komt uit de 
Natuurlijk Voor Altijd stempelset en heat embostte ik met
wit embossingpoeder.



Herfst maakte ik met de Alphabest stempelset en de bijbehorende
Best Label pons. Op Basic Black cardstock stempelde ik met
Versamark Inkt de letters en de labels en strooide er wit embossing
poeder op dat ik met de Heat Tool verhitte waardoor het smelt.
De blaadjes stanste ik uit met de Happy Forest stansenset.

En nu schittert hij in onze woonkamer aan mijn regaal waar ik
vaak natuurschatten uitstal en die zijn er genoeg in de herfst.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze banner:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten