dinsdag 16 augustus 2022

Stampin' Up! Apple Harvest + TGIF381 Sketch Challenge* Hope you are feeling better


Vanmorgen bij de Koffie&Kaart Facebook Live vertelde ik over 
de Perfecte Partners, de exclusieve online actie die in de maand
september van start gaat. Bekijk de actie hier!



Ook bij de Apple Harvest stempelset, die in de Mini Catalogus
staat op blz. 54, is er in de maand september een gave exclusieve
stansenset te bestellen. De Appelbloesem stansen.
Helaas ben ik ze alleen vergeten te bestellen, als demo kunnen
wij de Perfecte Partners al in augustus bestellen.



Vandaag daarom maar een kaart met alleen de stempelset
Apple Harvest gemaakt tijdens de Koffie&Kaart.
De groene versie maakte ik met keuze mogelijkheid van de
kijkers en de rode versie maakte ik na de uitzending als extra
inspiratie.



De basis is een Crumb Cake kaart van 10.5 x 29.7 cm, die je met 
de lange zijde boven rilt op 14.85 cm en dubbel vouwt.



Daar bovenop een Basic White mat van 10 x 14.35 cm die ik
met de Timber 3D embossing folder embostte, die je nu ook
als Sale A Bration cadeau kunt kiezen.



Het ruitjes designpapier komt uit het 2022-2024 In Color 6" x 6"
designpapierpakket en is 8 x 11.5 cm. De vierkant en cirkel 
stanste ik uit met de Stylish Shapes stansenset. De appel stempelde
ik met Memento inkt en kleurde ik in met inkt en het aquarelpenseel.



De tekst stempelde ik met Versamark inkt waar ik m.b.v. de 
nieuwe handige Embossing additions Tool Kit het witte embossing
poeder overheen strooide en verhitte met de heat tool.



Het linnen draad komt uit het 2022-2024 In Color Baker's Twine
pakket waarin de 5 In Color kleuren zitten. De ge-embosste
witte mat gebruikte ik op de kaarten aan beide zijden, zie hier
boven het verschil.

Hoe ik deze kaart maakt, zie je in de tutorial op mijn Facebook
pagina of later deze dag ook op YouTube.



Met deze kaart doe ik mee met de TGIF challenge
#381 met deze kaart sketch.


Creatieve groetjes, Annette

---

SALE A BRATION

Naast de Sale A Bration folder kunt je ook nog een
 aantal extra producten te kiezen uit de Jaarcatalogus.
Klik op de afbeelding hierboven om het in een groter
formaat te kunnen bekijken.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten