zaterdag 14 mei 2022

Stampin' Up! Happy Forest Friends * Evan 1 jaar!


Afgelopen donderdag werd ons neefje Evan 1 jaar en vanmiddag
viert hij zijn feestje. Helaas is mijn broer vandaag echt jarig, dus
gaan wij daar naartoe.


Natuurlijk maakte ik een kaartje voor Evan met die leuke beer en
 het designpapier uit de nieuwe Happy Forest Friends collectie.
 Zodra ik deze beer zag, moest ik aan Evan denken, ze hebben
allebei zo'n zelfde ronde koppie.


158944 €30,-



De Playful Alphabet letters zijn helaas uit de collectie van 
Stampin' Up! dus niet meer te bestellen, maar aangezien ik ze
heb, gebruikte ik ze voor deze kaart.



Voor deze kaart gebruikte ik vooral de bruine, gele en grijze
tinten van het Happy Forest Friends designpapier.


158941 €14,75

Maar zoals je hierboven ziet zitten er ook nog veel groene- en 
oranjerode tinten in deze collectie. Die zul je binnenkort wel
een keer zien want ik ben dol op deze collectie!


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten