dinsdag 26 april 2022

Stampin' Up! Poppy Moments dies * Moederdag Trek & Pop Up kaart

 


Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live vanmorgen liet ik zien
hoe je deze Trek & Pop Up kaart maakt.



Hierbij stonden de Poppy Moments stansen centraal waarmee
je deze prachtige bloemen maakt. En het leuke is dat ze nog
een jaar meegaan in de nieuwe Jaarcatalogus.



De inspiratie kreeg ik van mijn Duitse collega Dörthe door 
dit filmpje op haar YouTube kanaal.



Deze versie maakte ik voor mijn moeder voor moederdag 
dit jaar, ze weet niet hoe een computer werkt dus ik kan deze 
gerust hier showen.



De stempel komt uit de stempelset Voorjaarwensen die helaas
niet meer te koop is bij Stampin' Up!, de hartjes pons blijft
ook nog in de nieuwe Jaarcatalogus.



De rechterkaart maakte ik als proef met gewoon Basic White
cardstock, de linker met Basic White Thick cardstock en dit
werkte toch veel beter, is een stuk steviger.



Tijdens het filmpje maakte ik het de zwarte versie en ik voegde
een lintje toe zodat het duidelijker is dat je eraan kunt trekken.



Al het zwart/witte designpapier komt uit de All Together 
collectie die ons helaas gaat verlaten, dus wil je het nog bestel
dan voor 2 mei. Het is nog voorradig.



Het Real Red double-stitched satijnlint gaat ons helaas ook
verlaten.



Ook deze stempel komt uit de Voorjaarswensen stempelset.
Met de Poppy Parade Stampin' Blends kleurde ik enkele hartjes
in op designpapier.

Volgende week ben ik rond de klok van 10.00 uur weer op Facebook
te vinden met de 15e Koffie&Kaart. Gezellig als je er dan ook bent.

Een fijne Koningsdag morgen!

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 11 MEI


Ieder jaar bij de lancering van de Jaarcatalogus
worden er 5 nieuwe tijdelijke kleuren bekend, met
deze kleuren en de nieuwe Thee & Troost collectie
gaan we tijdens deze workshop bij mij thuis aan de slag.
Lees er hier alles over!

---


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten