zondag 27 maart 2022

Stampin' Up! In Color kleuren * Bye bye In Color 2020-2022 & Hello In Color 2022-2024


 Naast de 4 vaste kleurgroepen komt Stampin' Up! iedere jaar
 met 5 nieuwe trendkleuren die je op dat moment veel ziet.
Deze 5 kleuren blijven dan 2 jaar in het assortiment.



Binnenkort gaan deze In Color 2020-2022  ons verlaten. 
Bumblebee, Cinnamon Cider, Just Jade, Magenta Madness
en Misty Moonlight verdwijnen uit het assortiment.

Dus zit jouw favoriete kleur erbij pak dan nog de kans om
je cardstock, navulinkt en andere kleurproducten aan te vullen,
want OP=OP!



Van de week maakten wij Stampin' Up! demonstrators kennis
met de 5 nieuwe trendkleuren van de In Color 2022-2024.
Hier komen ze:



SWEET SORBET

Wij kregen eerst de kleuren in een zwart/wit plaatje te zien met 
een aantal hints en konden dan de kleur en de naam bedenken en 
een aantal uren later kwam dan de kleur. 
 


PARAKEET PARTY

De kleuren van Stampin' Up! beginnen meestal met twee
dezelfde letters, dus kwamen er heel veel grappige namen
voorbij bij het raden.



TAHITIAN TIDE

De hint voor deze kleur was: I rise and fall with
 the sun and te moon. I'm a fun splash mid-afternoon. If you're
 looking for a slice of paradise and that tropical aura,
 then I recommend a sweet escape to Bora Bora!
Can you guess my name?

Zo kwamen bij deze tint namen als Tropical Turqoise, Bora Beach,
Sapphire Seas, Bora Bora Blue en Pacific Paradise voorbij.




STARRY SKY

Zo hoopte ik bij deze kleur op een nieuwe gele tint, dat vond 
ik wel bij de andere kleuren passen, maar het werd dus een
blauwe tint.



ORCHID OASIS

Bij de laatste moest ik even slikken, de derde blauwe tint op rij.
Waarom zoveel blauw erbij?



Later op de laatste dag kwam dit overzicht plaatje en kreeg ik
er een goed gevoel bij, dus kom maar op met de nieuwe In Colors!

In eerste instantie is mijn favoriet de roodroze Sweet Sorbet,
ben benieuwd hoe ze met andere kleuren samen komen.

Welke kleur spreekt jou het meeste aan?

In de nieuwe Jaarcatalogus komt er met deze kleuren een
collectie aan waar ik nu al helemaal verliefd op ben, nu
hopen dat hij bij de preorder zit a.s. vrijdag 1 april.

Mocht je nog je In Color 2020-2022 kleuren aan willen vullen, 
dan heb ik hieronder een handig overzicht gemaakt.

Nog een fijne zondag verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

A.S. DINSDAG KOFFIE&KAART
 FACEBOOK LIVE


---

LAATSTE KANS IN COLOR 2020-2022

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten