zondag 20 februari 2022

Stampin' Up! Sunshine & Rainbows designpapier * Workshop@Home Februari project 2


Afgelopen woensdag tijdens mijn online workshop maakten we
o.a. deze Miura vouwkaart. Zo op het eerste gezicht niets 
bijzonders tot je hem open klapt.



Dan ontstaat er een prachtige kunstig vouwwerk waarin je veel
soorten designpapier kunt showen. De online workshop van
 februari was met het Sunshine & Rainbows designpapier uit
de Sale a Bration.



Van bovenaf kun je de verschillende designs goed zien.



De grote wolken stanste ik uit het designpapier met de wolk pons,
deze kon je met 10% korting mee bestellen en anders werd het
knippen geblazen. Wat ook goed te doen was. De kleine witte
wolkjes had ik al voor je uitgestanst dus kon je zo opplakken.

De stempels die ik gebruikte komen uit de bijpassende stempelset
Rainbow of Happiness die je in de Mini Catalogus kunt vinden
op blz. 18.

Voor het Workshop@Home pakket van Maart ben ik nog druk
bezig met ontwerpen, info volgt later.

 Creatieve groetjes,
Annette

---

KOFFIE & KAART FACEBOOK LIVE


Iedere dinsdag rond 10.00 uur ben ik te vinden op 
mijn Facebookpagina voor Koffie & Kaart.

Elke week weer inspiratie met de prachtige producten 
van Stampin' Up! en de laatste nieuwtjes tijdens je 
kopje koffie of thee.

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten