donderdag 24 februari 2022

Stampin' Up! All for Baby CHChallenge * Clean & Simple

 De Creatieve Harten challenge is deze week Clean & Simple, 
niet altijd simpel om te maken hoor.



Afgelopen zaterdag had ik een babyshower van mijn nichtje 
en toen bleek dat haar schoonmoeder positief testte en hierbij
niet aanwezig kon zijn dus maakte ik voor haar een kaartje
met het All for Baby productpakket van Stampin' Up!.



De achtergrond beplakte ik met cirkels die ik uitponste met de
1/2" pons, hierboven op maakte ik spetters met de Petal Pink 
Stampin' Blend door de zachte punt langs de doprand te schrapen.
De cirkelponsen zijn helaas niet meer verkrijgbaar bij Stampin' Up!.



Op één cirkel stempelde ik het hartje uit de All for Baby stempelset 
en plakte die op het uitgestanste rompertje waar ik zo verliefd op ben.
Deze plakte ik met Stampin' Dimensionals op.

Doe je mee met de challenge? 
Maak een Clean & Simple project en show die op je social media,
 gebruik hierbij de #chchallenge.


Creatieve groetjes,
Annette 

---

KOFFIE & KAART FACEBOOK LIVE


Iedere dinsdag rond 10.00 uur ben ik te vinden op 
mijn Facebookpagina voor Koffie & Kaart.

Elke week weer inspiratie met de prachtige producten 
van Stampin' Up! en de laatste nieuwtjes tijdens je 
kopje koffie of thee.

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten