maandag 1 november 2021

Stampin' Up! Hof van Eden * Vroegtijdig verkrijgbare, exclusieve collectie

 

De Hof van Eden is een vroegtijdig verkrijgbare, exclusieve collectie
uit de nieuwe Mini Catalogus januari-juni 2022 die verkrijgbaar
is vanaf morgen, 2 november (t/m 3 januari 2022 verkrijgbaar,
zolang de voorraad strekt!). Klik hier om de collectie te bekijken.




Woensdagavond 3 november laat ik jullie kennismaken met deze
 prachtige Hof van Eden collectie tijdens mijn Facebook Live - Doe je mee?.
We maken met elkaar de basis van deze leuke fun fold kaart hierboven,
die je daarna natuurlijk zelf kunt afmaken met jouw materialen.



Leg alvast de materialen die je nodig hebt klaar, zodat je om 
20.00 uur met mij mee kunt gaan doen!

Mocht je belangstelling hebben voor de exclusieve Hof van Eden
collectie stuur mij dan een mailtje, kreaneeltje@gmail.com of
bestel hem vanaf morgen 2 november in mijn Onlineshop.

Ik wens je een hele fijne week en hoop je woensdagavond
te treffen tijdens mijn Facebook Live - Doe je mee? op 

Groetjes, Annette

---

Stapel Kerstkaarten Workshops in November
Er is nog plek!

Woensdagavond 10 en donderdagochtend 25 november
geef ik de workshop Stapel Kerstkaarten bij mij thuis.

Lees er hier alles over!

---









Geen opmerkingen:

Een reactie posten