donderdag 9 september 2021

Stampin' Up! Tidings of Christmas Feel Good Stampin' Bloghop * Makkelijke Fancy Fold

 

Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's die een 
'Feel Good Vibe' hebben. Dit keer is het thema Fancy Fold, kaarten
met een leuke vouw.


Mijn Project


Met het prachtige Tidings of Christmas designpapier wat in de
Jaarcatalogus te vinden is op bladzijde 88/89 en 133 maakte ik
deze makkelijke fancy fold kaart.



De blaadjes en besjes stempelde ik met de Christmas Season
stempelset die je in de Mini Catalogus aug.-dec. 2021 vindt
op bladzijde 18. Ik stanste ze uit met de bijpassende Seasonal 
Labels stansenset.



De tekst komt uit de Fantastische Feestdagen stempelset. Het
mooie lint komt uit de In Color serie 2021-2023. Het is het
Evening Evergreen Open Weave lint.



Zelf was ik zo lekker bezig dat ik er gelijk een aantal met dezelfde
producten gemaakt heb en toch zijn ze anders.

Hoe je de makkelijke fancy fold kaart maakt staat in de gratis project
beschrijving die je hieronder kunt downloaden.


Download de projectbeschrijving

 Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.



Ik wens je veel plezier als je verder hopt naar mijn collega's 
voor nog meer leuke fancy fold kaarten.

Groetjes, Annette


---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb toevallig tijdens mijn Live deze week dit modelletje ook gemaakt. Heel simpel, maar zo leuk! Mooie uitwerkingen Annette! xx
    (check even je dubbele link-up lijstje ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne kaart is dit toch om te maken. Prachtig uitgewerkt met dit papier. Dank je wel voor de inspiratie, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk modelletje. Staat ook op mijn lijstje om nog eens te maken. Erg mooi gemaakt. Creative groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen