woensdag 25 augustus 2021

Stampin' Up! Sale-a-bration Counting Sheep

 

Voor mijn neefje die deze week weer naar school ging, maakte
ik deze leuke kaart met de Counting Sheep stempelset van
Stampin' Up!.



De stempelset Counting Sheep is een Sale-a-bration cadeau die
je kunt kiezen bij je bestelling van €60,-.



En als je nou het dubbele uitgeeft, kun je ook nog de bijpassende
Sheep stansenset kiezen als Sale-a-bration cadeau. Of het leuke
stippel papier uit het Peaceful Prints Kerst designpapier.

De Sale-a-bration duurt nog t/m 30 september en voor de producten 
geldt wel OP=OP, dus wil je iets graag, wacht niet te lang.

Heel veel knutzelplezier1

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten