woensdag 18 augustus 2021

Stampin' Up! Harvest Meadow Cork Specialty papier * Thank you

 

Voor de deelnemers van het Workshop@Home pakket Augustus
maakte ik dit bedankje in allerlei kleuren van het Harvest Meadow
 designpapier. Hier het blauwe Misty Moonlight.



Deze prachtige stempel komt uit de Nature's Harvest stempelset 
en stanste ik uit met de bijpassende Harvest stansenset.
Ook de tekststempel en het witte label komen hieruit.
Het blauwe label komt uit de Seasonal Labels stansenset.



Als bedankje kregen ze het velletje kurkpapier wat bij deze
collectie hoort en waar ze iets leuks mee kunnen gaan maken.

Vanavond is de online workshop in een speciale besloten
Facebookgroep en morgen komt het filmpje op YouTube 
voor de deelnemers die geen Facebook hebben.
Ook krijgen ze via de mail een PDF waar de projectbeschrijvingen
op staan om ze nog eens te maken.

De volgende Workshop@Home is in oktober, hou mij
social media in de gaten wanneer je je kunt aanmelden.

Groetjes, Annette

---


Vanaf september geef ik weer workshops bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten