maandag 24 mei 2021

Stampin' Up! Badger Besties * Hello Friend




Bij het zien van de leuke dassen uit de Badger Besties stempelset
popte het beeld van dit leuke bloemenpapier uit het Well Suited
designpapier op.



Gisterochtend ging ik er mee aan de slag en ontstond deze leuke
kaart die ik maakte voor mijn vriend Jilles die ik al 44 jaar ken.
De tekst komt uit de nieuwe stempelset Biggest Wish.



De das kleurde ik in met de grijze Smokey Slate Stampin' Blends
en gebruikte de lichte en donkere tint. 


156930 € 23,-
De Badger Besties stempelset vind je op bldz. 86 in de nieuwe
Jaarcatalogus en zijn clingstempels.



Voor de binnenkant kleurde ik de das met bloem in, dit is mijn
favoriet.



Ik knipte hem uit met de Paper Snips, hét handige knipschaartje
van Stampin' Up!. En plakte hem op de witte mat in de binnenkant.


Projectbeschrijving:

Basiskaart Smokey Slate                    21 x 14.85 cm, rillen 10.5 cm.
Bloemetjes designpapier mat             7.5 x 13.85 cm.
Basic White strookje.                         0.5 x 13.85 cm.
Donkerblauw designpapier strookje  2.5 x 13.85 cm.
Binnenkant:
Pacific Point mat                                9.5 x 13.85 cm.
Basic White mat                                 9 x 13.35 cm.


Een fijne 2e Pinksterdag!

Groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME PAKKET JUNI


Lees er hier alles over!

---

STAP IN EN DOE MEE


Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten