maandag 31 mei 2021

Diagonaal driehoek doosje - YouTube filmpje

 

Dit leuke diagonaal driehoek doosje kwam ik tegen op YouTube 
bij Liebes Fuchs en ik besloot hem te gaan maken met het prachtige
 Expressions In Ink Specialty designpapier van Stampin' Up!.


155464 € 18,-
Het Expression In Ink Specialty designpapier heeft schitterende
alcoholinkt patronen en is aan één kant voorzien van goudfolie opdruk.



Op het doosje zit de gedetailleerde vlinder uit de stansenset
Brilliant Wings bovenop een cirkel van het nieuwe Gold & Rose
Gold 6" x 6" Metallic Specialty papier, een hele mond vol.



Het leuke aan dit doosje vind ik dus hoe hij opent, het zijn 2
driehoeken die je uitvouwt.



Een leuke cadeauverpakking voor een cadeaukaart of iets anders
wat er in past. Ik was zo enthousiast dat ik spontaan een filmpje
 op nam zodat jullie hem ook kunnen maken.



Groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME PAKKET JUNI


Zin om een online workshop te volgen?
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten