maandag 3 mei 2021

A.s. woensdag 5 mei weer een Facebook Live

Vanaf April geef ik iedere 1e woensdagavond van de maand
om 20.00 uur op mijn Facebookpagina een Facebook Live.
Je kunt meedoen met een project maken, nieuwtjes te weten
komen of gewoon gezellig aanwezig zijn en mee kletsen.



Deze woensdag maken we 5 labels met een doosje eromheen
wat je leuk cadeau kunt geven. Een doosje met deksel op maat
 maken is niet zo moeilijk als je denkt, ik leer je het handigheidje.



Wat je nodig hebt, staat hierboven. Je kunt gewoon met je eigen
materialen meedoen, maakt niet uit welk merk.

Zie ik je dan?! 
Gezellig!

Vandaag de laatste dag dat je nog producten uit de 
Jaarcatalogus 2020-2021 kunt bestellen.
Dus wil je nog iets bestellen, ga dan naar mijn
Stampin' Up! website om te kijken of het er nog is:


Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Mei


Deze workshop met de Sweet Strawberry stempelset
is t/m 6 mei te bestellen. Lees hier alles!
Geef je op via de link in dit blogbericht.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten