maandag 29 maart 2021

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty design papier * Creatieve Harten Teamavond project

 


Afgelopen vrijdagavond hadden we weer eens een gezellige
teamavond met de Creatieve Harten. Heerlijk bijkletsen, delen
wat je favoriet is uit de nieuwe Jaarcatalogus en knutselen.



Caroline van Caro's kaartjes had dit leuke project bedacht!
Ik koos voor het prachtige bloemenpapier uit het Ornate Garden 
Specialty designpapier van Stampin' Up!.



We maakten er deze leuke notitieboekjes bij die zijn altijd handig.
De vlinders die ik stanste met de Brilliant Wings stansenset, 
kleurde ik met een water painter en inkt in.



Caroline heeft hem zo ontworpen dat er ook een milkareep 
inpast, een geweldig cadeau om te geven met een geldbedrag
in het envelopje.

Dit is echt een ontwerp dat ik nog veel keren zal maken.

Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home April


Deze online workshop over Snail Mail maken, is
nog t/m 9 april te bestellen.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten