maandag 22 maart 2021

Hier even wat rustig maar achter de schermen...


Het is hier wat stiller maar achter de schermen wordt druk gewerkt.



Vorige week lanceerde ik het Workshop@Home pakket April
waar enthousiast op gereageerd is, dank je daarvoor!
Ben nog bezig met enkele projecten af te maken.



Het was de week van de Facebook live van het Workshop@Home
pakket van Maart. We knutselden die avond 3 funfold kaarten
 met elkaar met de prachtige Butterfly Bouquet collectie.

Helaas ging er iets mis met het opslaan van de Facebook live
waardoor ik voor de niet Facebook deelnemers opnieuw filmpjes 
opnam (daar ging mijn knutseltijd).


Het Butterfly Bouquet designpapier is helaas uitverkocht!
Iedereen was zó enthousiast over deze limited editie dat 
Stampin' Up!® al door de voorraad heen is.

De bijpassende stempelset Butterfly Brilliance en de stansenset
 Brillant Wings blijven nog lang te bestellen aangezien zij
meegaan naar de nieuwe Jaarcatalogus die in mei uitkomt.

Ondertussen ben ik in mijn hoofd ook nog bezig met iets
nieuws uit te werken, waar je later meer over hoort!

Een fijne week!

Groetjes, Annette

---


Workshop@Home April


Je kunt je t/m 9 april nog aanmelden!
Lees er hier alles over.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten