zaterdag 20 februari 2021

Stampin' Up! Butterfly Bouquet Creatieve Harten bloghop * Achtergrondstempels

 

Welkom bij de Creatieve Harten Bloghop!
Dit keer inspireren wij jullie met achtergrondstempels. 
Om eerlijk te zijn heb ik niet een echte achtergrondstempel van
Stampin' Up! maar wel heel veel stempels waar je zelf een
 achtergrond mee kunt maken.



De achtergrondstempels die ik gebruikte zijn een sneak peek.
Ze komen uit de Butterfly Brilliance stempelset die vanaf
 2 maart verkrijgbaar is.



Prachtige vlinderstempels en stansen echt een aanvulling op
mijn stempelverzameling.



Het designpapier met de vlekken uit het Butterfly Bijou papier
is een limited editie en verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.
Hier stempelde ik met het oranjeroze Calypso Coral de vlinders op.



Net zoals aan de binnenkant! De tekst komt uit de stempelset
Volop Vrienden.



Zijn ze niet geweldig?!

Meer inspiratie 

Hop voor nog meer inspiratie door naar mijn collega's die je hier
onder in de lijst ziet staan.

Fijn weekend verder en veel plezier!

Groetjes, Annette





7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vlinders zijn het hè Annette. Je hebt er een leuk project mee gemaakt, deze moeten absoluut ook in mijn collectie komen. Dankjewel voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlinderkaarten, ben er dol op! Jouw creatie is zoals gewoonlijk weer prachtig.
    Mooie warme kleuren zo in calypso coral en dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Deze set heb ik nog niet maar als ik jouw kaart zo zie duurt dat niet lang meer. Ik vind je model kaartje ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, helemaal geweldig. Hij staat bij mij nu ook op het bestel lijstje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtige kaart, ik denk dat ik toch overstag ga, voor deze stempelset

    BeantwoordenVerwijderen