maandag 12 oktober 2020

Stampin' Up! Warm Hugs * I like you a latte

 Warm Hugs 

153478 € 21,-

Ik was na het zien van de kleine figuurtjes verliefd geworden
op de stempelset Warm Hugs van Stampin' Up!® en dan met
name het kleine mokje.

Gisterenochtend maakte ik tijd om met de mokjes aan de slag
te gaan in heerlijke herfstkleurtjes. Ik begon met het stempelen
van mijn eigen designpapier.



Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, is het erg verslavend. 
Dus maakte ik er nog een makkelijke cadeauverpakking bij.



Vrijdag had ik bij het boodschappen doen zo'n doosje met van
die oplos latte gekocht en zo kon ik er gelijk iets leuks mee doen.



De labels komen uit twee verschillende stansensets, de 
Stitched so sweetly van het gele label en de Tasteful Touches 
van de cirkel met het leuke randje. Het lint is het 2020-2022
In Color lint in de bruinige tint Cinnamon Cider.



In de binnenkant maakte ik een pocket waarin het zakje
oploskoffie past.



Zo heb ik toch een leuk cadeautje om naar iemand op te sturen
of te geven met wat geld erin voor een verjaardag.


Afmetingen cadeauverpakking

Basiskaart:  whisper white thick 14.84 x 26 cm, rillen op lange zijde
                    op 10.5 / 21 /21.5
Mat buitenkant: 14.35 x 10 cm
Mat binnenkant: 14.35 x 4 cm


Veel plezier bij het knutselen!

Groetjes, Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten