woensdag 21 oktober 2020

Stampin' Up! Forever Greenery * Instaswap zaadpocket


 Op Instagram zag ik bij iemand in zijn story iets voor bij komen
over een herfstswap en werd nieuwsgierig. Ik ging op zoek en
ontdekte dat je je nog kon inschrijven bij Instaswap en dat heb
ik toen gedaan.


Na  een poosje kwam er een mailtje met wie mijn swapmaatje
was en haar instagramaccount. Hier even rondgeneusd om te 
zien wat zij leuk vindt.



Zij doet de opleiding Food Technology in Wageningen en daarom
vond ik het zakje zaad van de Oost Indische kers zo leuk.



Een soort die je helemaal kunt eten en dat liet ik op de achterkant
ook weten.



Als het goed is, heeft zij het pakket nu ontvangen, benieuwd 
wat zij van mijn maaksels vind. Ik maakte dit alles met
 het prachtige Forever Greenery papier van Stampin' Up!®.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette



---

Herfstbundel Actie


De hele maand oktober krijg je bij aankoop van 
geselecteerde herfstbundels of bij een aankoop vanaf
€ 45,- een gratis PDF met werkbeschrijvingen van
6 kaarten en 3 3D projecten ontworpen door Kristien Saeys,
Elly Rijnvis en mij, Annette Koolmees.

---

Designpapier Actie


Wil je weten welk designpapier er in de aanbieding is,
kijk dan even hier!

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten