maandag 5 oktober 2020

Stampin’ Up! Coming Home * Borduurring


Om je een beetje een indruk te geven voor de 
online workshop Workshop@Home Oktober op 21 oktober 
en de
 live workshop op woensdagavond 28 oktober bij mij thuis 
heb ik deze borduurring gemaakt met de Coming Home 
stempelset.


Dit is de stijl van de Trimming the Town serie; heldere kleuren
en leuke huisjes in een berglandschap.



Deze huisjes en bomen kleurde ik in met de Stampin' Blends©
en hier ligt ook het accent voor de live workshop op 28 oktober,
leren kleuren met de alcoholmarkers van Stampin' Up!.



De Workshop@Home Oktober is vooral gericht op de huisjes
uit het prachtige designpapier wat bij deze serie hoort.
Lees hier meer over de Trimming the Town serie.

De workshops zijn beide dus verschillend!
Waardoor je ze eventueel beide kunt doen (als je zin hebt).


De achtergrond in de borduurring maakte ik zelf met het
sneeuwvlokken stempeltje, Versamark en wit embossing poeder.

Tijdens de workshops maken we niet deze borduurring, mocht
je belangstelling hebben in een workshop borduurring laat het 
dan even weten. Als er 2 of 3 personen zijn kan ik de workshop
 wel geven op een andere datum.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

1 opmerking:

  1. Dat is een mooi wintertafereeltje. Leuk om het in de borduurring te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen