maandag 26 oktober 2020

Stampin' Up! Beautiful Autumn *Hey There

 


Dit is één kaart van mijn 2 kaarten uit het pdf wat je krijgt 
als je in oktober bij Elly Rijnvis, Kristien Saeys of mij een 
geselecteerde Herfstbundel koopt, een bestelling plaatst
van € 45,- of van onze teams lid bent.



We hebben ieder bij een Herfstbundel 2 kaarten en een 
3D project gemaakt die jij met deze werkbeschrijving ook 
kunt maken. Ik mocht met de Beautiful Autumn bundel 
werken.



De Beautiful Autumn bundel bevat naast een stempelset 
ook deze trio ponsen die je hierboven ziet.



En wat ik uit geponst heb, gebruik ik als versiering aan de 
binnenkant van de kaart.



Je hebt nog t/m a.s. zaterdag om deze pdf's te bemachtigen,
waarmee je 6 kaarten en 3 3D projecten kunt gaan maken.

Een bestelling plaatsen?
Ik verzorg deze graag voor je!
Stuur een email naar kreaneeltje@gmail.com.

Of plaats zelf je bestelling via mijn webshop.
Hier betaal je met credit card.

Gezellig dat je weer langs kwam en 
tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Designpapier Actie


Maak deze week nog gebruik van deze aanbieding!
Wil je weten welk designpapier er in de aanbieding is,
kijk dan even hier!

---







Geen opmerkingen:

Een reactie posten