maandag 14 september 2020

Workshop 'Herfstbuffet' woensdag 7 oktober * Zonnebloemkaart

 Op woensdagavond 7 oktober a.s. geef ik bij mij thuis
 de workshop 'Herfstbuffet' van 19.30 - 22.00 uur.

Tijdens het Herfstbuffet heb je de keuze uit een menu met 
meerdere projecten waaruit jij kunt kiezen wat je wilt maken.
Eén van deze projecten is deze zonnebloemkaart.
De inspiratie komt van mijn Australische collega Kim Gavarra.



De achtergrond van deze kaart embosste ik met de 'Pinewood
Planks' embossingmal, dit geeft een stoer uiterlijk.



De rechthoeken met het gestikte randje komen uit de stansenset
'Rectangle Stitched'. Met een vingersponsje en de bruine
 'Soft Suede' tint bracht ik de vintagelook aan bij de randjes.
De spetters maakte ik met een aquarelpenseel en wat inkt.



De bloem en blaadjes kleurde ik in met de 'Stampin' Blends'.

Zo'n 2 weken van te voren stuur ik jou per email het Herfstmenu 
waaruit jij kunt kiezen.  Ik zorg dat alle producten die dag klaarstaan
zodat jij gezellig aan de slag kunt gaan.

Kosten €12,50 voor 3 projecten.

Voor ieder project dat je extra maakt, betaal je € 2,50.

Maximaal 4 personen - nog 4 plaatsen-

Geef je op via deze link:

Gezellig als je aanschuift!


Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Herfstworkshop 23 september a.s.


Er is nog 1 plekje vrij!
Lees er hier alles over!

---

Startpakket Actie September


Lees meer over deze Startpakket Actie boordevol
extra's hier!

---

De nieuwe Stans- & Snijmachine is er!


De standaard Stans- & Snijmachine van Stampin' Up!®
is nu verkrijgbaar! Lees meer hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten