vrijdag 4 september 2020

Stampin’ Up! Coming Home * Time for a new adventure

 

Mijn nichtje Jola krijgt binnenkort de sleutel van hun eerste koophuis. 
Een spiksplinternieuw rijtjeshuis in Engelse tudorstijl.


Voor haar en Glenn, haar partner, maakte ik deze leuke luxe 
'slimline' kaart  met de 'Coming Home' stempelset uit de
 'Trimming the Town' serie van Stampin' Up!®.



De achtergrond stempelde ik met 'Cinnamon Cider' inkt, door 
de be-inkte stempel eerst een keer op kladpapier af te stempelen.
Zo wordt je stempelafdruk wat lichter.
Met het prachtige 'In Color 2020-2022 lint' in dezelfde tint 
maakte ik een strik.



Het huis stempelde ik met zwarte 'Stazon' inkt en kleurde ik in
met een waterpenseel en wat 'Cinnamon Cider' inkt. Na het drogen 
plakte ik het op met 'Stampin' Dimensionals, de 3D blokjes.
Met wit embossingpoeder embosste ik de tekst die uit de 'Well Said'
stempelset komt. De zwarte pailletten zijn uit mijn verzameling
 en niet meer te verkrijgen bij Stampin' Up!.



Vanavond plaats ik weer een verzamelbestelling!
De verzendkosten van € 5,95 zijn voor mij, mits je
het bij mij thuis ophaalt.
Heb je nog iets nodig, stuur voor 19.00 uur je
bestelling naar mij door!

Dat was het weer voor deze week.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Annette



---

 BESTELINFORMATIE

Ik verzorg graag je bestelling!

Klik op de producten hieronder en je komt in mijn webshop.
Hier is betaling via creditcard mogelijk.
Heb je die niet, stuur mij dan een mailtje met je bestelling
(naam + gegevens, artikelnummer en omschrijving).
Ik stuur jou dan een betaalverzoek en zodra het bedrag binnen is,
plaats ik je bestelling.

Heb je nog vragen, stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.
Ik help je graag!


---


Workshop@Home September


De laatste dag dat je hem kunt bestellen,
 klik hier voor meer info!

---


Herfstworkshop 23 september a.s.


Er is nog 1 plekje vrij!
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten