zaterdag 19 september 2020

Bloghop Creatieve Harten : Favoriete Mini Catalogus product augustus - december 2020

 

Het is de derde zaterdag van de maand dus tijd voor
de Bloghop van de Creatieve Harten. Leuk dat je er bent!

Dit keer showen wij onze favoriete product uit de Mini catalogus
augustus - december 2020 van Stampin' Up!®. 
Natuurlijk kon ik het er niet bij één laten, er is zoveel leuks
in deze Mini catalogus te vinden.



Neem nou deze minibeker drager, heb er lang over getwijfeld om
 te kopen omdat ik geen koffiedrinker ben. Totdat het kwartje viel 
en ik ontdekte dat er veel meer mogelijkheden zijn.



Zo maakte ik deze leuke 'warme chocolade versie' met het
prachtige herfstdesign papier uit de 'Gilded Autumn' serie.
De stempels komen uit de 'Warm Hugs' stempelset.



De aankleding van het koffiebekertje komt uit de stansenset
'Warm Wrap' die je samen met de 'Warm Hugs stempelset
kunt aanschaffen als bundel waardoor je 10% korting krijgt.
Het koperkleurige lint komt uit de 'Gilded Autumn' serie.



De aanzet tot dit alles was deze stempel over de marshmallows,
toen ging er ineens een lampje branden.



Het zakje 'Printed Gusseted' vulde ik met mini marshmallows met
 daar omheen een strik in de 'Mint Macaron' kleur die je samen koopt 
met het koperkleurige lint. De zakjes vind je in de Jaarcatalogus 
op bldz. 152. Erbij een oplos chocolademelk en je hebt een leuk
cadeautje om weg te geven.

En zo zijn er nog veel meer leuke cadeautjes te verzinnen!

Nieuwsgierig naar de andere bloghop deelnemers hun favoriete product?
Hop nu verder door en klik op de collega die onder mij staat.





Ik vind het superleuk als je een reactie achter laat.

Hop lekker door en een fijn weekend!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

3 opmerkingen: