dinsdag 25 augustus 2020

Stampin' Up! Love of Leaves & Plaid Tidings * I thought of you today

 

Het ruitpapier uit 'Plaid Tidings' serie van Stampin' Up!® is 
veelzijdig in gebruik. Er zitten zoveel verschillende ruitjes en
 kleuren in dat je het het hele najaar en de winter kunt gebruiken.

Hier gebruik ik het in combinatie met de 'Love of Leaves' bundel
voor een vrolijke herfstkaart. Je merkt aan de kleuren in de natuur 
dat de herfst er langzaam insluipt.


De basiskaart is de In Color kleur 'Bumble Bee'. Daarop een
mat van 'Melon Mambo' waaruit ik met de 'Stitched Leaves' 
stansenset het kastanjeblad stanste.



Onder aan de mat embosste ik het randje met dezelfde stansenset.
Op een strook 'Seaside Spray' cardstock stempelde ik de tekst.
De decoratie deed ik met de 'Metallic Pearls'.



De binnenkant kreeg een mat van 'Seaside Spray' cardstock, met 
daarop een strook van hetzelfde ruitpapier als op de voorkant.
Het blad komt bij het stansen van de voorkant vrij.

Dank je wel voor je bezoek!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette






Geen opmerkingen:

Een reactie posten