zaterdag 15 augustus 2020

Bloghop Creatieve Harten : Favoriete Sketch



Het is de derde zaterdag van de maand dus tijd voor de bloghop
 van de Creatieve harten! Leuk dat je er bent!

Dit keer showen wij onze favoriete sketch. Om eerlijk te zijn 
werk ik zelden met sketches. Als je goed naar een overzicht 
van mijn kaarten kijkt, zie je er toch wel een bepaalde sketch in.



Voor deze bloghop had ik zin om eens een grote luxe kaart
te maken met de prachtige nieuwe bundel 'Love of Leaves'.


155195  €57,50

Waar ik vooral verliefd op werd bij deze bundel is de stansenset.
Die gestikte blaadjes met hun nerven daar viel ik voor.



Kijk nou zelf naar dit kastanjeblad. Eerst stempelde ik hem in
de kleur 'Crumb Cake' en daarna stanste ik hem uit.



De streepjes op de achtergrond maakte ik ook met een stans uit 
deze stansenset. Voor dit hoekje liet ik mij inspireren door
Margriet Tournier. Ik gebruikte het gevlochten linnen sierband
en knoopte er een stukje linnen draad omheen met een strik.


Nieuwsgierig naar de andere bloghopdeelnemers hun sketch?
Hop nu verder door en klik op de collega die onder mij staat.




style="text-align: center;">

Ik vind het superleuk als je een reactie achter laat.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Annette! Ik zie nu pas hoe mooi deze bundels is! Dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Annette. Ik twijfelde over deze set maar jij trekt me denk ik over de streep!

    BeantwoordenVerwijderen