maandag 13 juli 2020

Stampin' Up! Forever Greenery * Je bent een lieverd


Ik ben eruit! 
De Workshop@Home augustus is met het prachtige designpapier
'Forever Greenery' van Stampin' Up!®. Dat wordt een groen avontuur.


Om alvast een beetje sfeer te proeven heb ik deze kaart gemaakt.
De basiskaart is de groene kleur 'Garden Green' met daarop een
mat van designpapier. De basiskaart is 21 x 14.85 cm, rillen op 
10.5 cm. De mat designpapier meet 10 x 14.35 cm.



 De 'Pear Pizzazz' mat is 8 x 12.35 cm en heb ik met één van
de twee embossingmallen die bij deze serie horen gestanst.



Met de 'Stitched Shapes' stansen, stanste ik de cirkel met het 
gestikte randje uit in de creme kleur 'Very Vanilla.
De takjes komen uit de stansenset 'Forever Flourishing'.



De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset 'Volop Vrienden'.
Ik embosste hem met wit embossingpoeder op een strookje.

Vanaf woensdag a.s. is het Workshop@Homepakket voor
de maand augustus te bestellen. In de blog van die dag vertel ik
je wat er allemaal in het pakket zit.

Gezellig dat je weer even kwam kijken.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten