zaterdag 18 juli 2020

Bloghop Creatieve Harten : Favoriete Fun Fold


Gezellig dat je weer komt kijken bij de Bloghop van de
Creatieve Harten. Deze keer laten wij onze favoriete
Fun Fold zien.


Mijn favoriete Fun Fold is de 'W'. De binnenkant heeft een extra 
vouw gedeelte in de vorm van de letter 'W'. Had hem misschien 
beter op zijn kop kunnen fotograferen om het duidelijker te
 laten zien.

De voorkant ziet er uit als een gewone kaart.
De basiskaart is het gele 'Bumble Bee' met daar bovenop een mat uit
 het 'In Color 2020-2022' designpapier die ik schuin opplakte.



De zonnebloem, het hart en de blaadjes stempelde ik ook op
dit designpapier. Met de bijpassende stansen stanste ik ze uit.



Het bruine bloemenhart knipte ik uit. De geschulpte rechthoek 
komt uit de 'Stitched so Sweetly' stansenset, hier ponste ik een
halve cirkel uit en deed er een stukje designpapier uit de 'Flowers 
for every Season' serie achter. Het stukje lint is het '2020-2022 In 
Color lint' in de bruine tint 'Cinnamon Cider'.



De binnenkant kreeg 2 witte matten en daarop de 'W' strook die
ik met 'Tear & Tape' vast plakte. Met 'Memento' inkt stempelde
ik de bloemen en blaadjes en kleurde ze in met de water painter
en de 'Cinnamon Cider' inkt.



Ik heb een filmpje gemaakt van hoe je deze kaart maakt, maar
het lukte mij niet om hem voor vandaag te bewerken dus die
komt morgen online.


Project maten:
      • Basiskaart 29.7 cm x 10.5 cm, rillen op 14.85 cm
      • 'W' strook 29.7 x 4 cm op lange zijde rillen op 7.4, 14.85 en 22.3 cm
      • 2 rechthoekjes van dezelfde kleur van 6 x 7 cm
      • 2 rechthoekjes van een andere kleur van 6 x 7 cm
      • Op voorkant een mat van 14.35 x 10 cm van designpapier
      • 60 cm 'Cinnamon Cider' lint
      • Binnenkant 2 x witte matten van 13.85 x 9.5 cm
      • 2 witte rechthoeken van 5.5 x 6.5 cm
      • 2 designpapier matten van 5 x 6 cm
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Hop nu verder door op Lotte onder mij te klikken:

12 opmerkingen:

  1. ook al zo'n mooie kaart, het wordt weer druk met maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model dit. Leuk om de zonnebloem te stempelen op DSP, geeft een leuk effect. Ik kom van de week nog even terug om naar je filmpje te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En leuk dat je naar mijn filmpje komt kijken, kan nog wat verbeterd worden

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk, wat is het toch een leuke stempelset.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fun fold is dat toch. En heerlijk fris met die kleuren!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen