zaterdag 16 mei 2020

Workshop@Home woensdagavond 17 juni In Color 20-22


Vanaf 3 juni verschijnen de vijf nieuwe kleuren van de In Color 
collectie 2020-2022 in de nieuwe Jaarcatalogus. Hier verklap
ik alvast de kleuren, hoe het er verder uit gaat zien blijft nog
even geheim!



Ontdek ze tijdens de Workshop@Home op 
woensdagavond  17 juni a.s. van 20.00 - 22.00 uur.



We houden nog even afstand en je ontmoet mij niet letterlijk
 natuurlijk maar online in mijn workshopruimte waar we samen 
deze workshop online gaan doen.




Ik ben nog druk bezig met de voorbereiding, heb alles in mijn
 hoofd en vertaal het nu naar de werkelijkheid. Het wordt in
ieder geval kleur- en bloemrijk.




Blokkeer woensdagavond 17 juni alvast in je agenda en zodra
ik alles compleet heb, krijg je meer te horen.



En? Heb je nu al een favoriete kleur?
Laat het hieronder even weten!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten