woensdag 20 mei 2020

Wegwijs Woensdag * Catalogus Nederlandse Stempelsets


Nieuwe dit jaar is dat ik GRATIS deze kleine catalogus mee 
stuur met de nieuwe jaarcatalogus.
Deze catalogus bevat de 14 Nederlandse stempelsets die
vanaf 3 juni verkrijgbaar zijn bij Stampin' Up!.


Je ontvangt de nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 automatisch als:

* je het laatste halfjaar een bestelling bij mij hebt gedaan
van tenminste €25,-

* je het laatste half jaar een workshop bij mij hebt gevolgd



Heb je nog niet eerder een bestelling bij mij geplaatst of is
het langer dan een half jaar geleden dan stuur ik je de catalogus
 toe wanneer je:

* een bestelling bij mij plaatst van tenminste  € 25,-
(excl. verzendkosten)

* of het bedrag van € 6,- betaald voor het verzenden en je
 daarbij een cadeaubon krijgt van € 5,- die je binnen
2 maanden kunt verzilveren.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette



---

Workshop@Home juni


Woensdagavond 17 juni is de volgende Workshop@Home.
Blokkeer het alvast in je agenda!

Je ontdekt hier de nieuwe In Color kleuren van Stampin' Up!
Meer informatie volgt nog!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten