donderdag 9 april 2020

Stampin' Up! Back on your feet & Mosaic Mood Specialty dsp


Ken je de grappige schildpad, giraffe en luiaard uit de stempelset 
'Back on your Feet' van Stampin' Up!® al? Hij staat op bladzijde
83 in de Jaarcatalogus.

149385 €25,-

Vanaf de eerste keer dat ik door de jaarcatalogus bladerde,
sprak deze set mij al aan. Toch duurde het een poos eer ik
hem kocht.



Ik kan tenslotte niet alles kopen wat ik leuk vind, daar heb ik
budget te weinig en tijd te kort voor.



De dieren zijn geweldig om in te kleuren, ik paste de kleuren
bij het 'Mosaic Mood Specialty' design papier aan.



Ik kleur graag met inkt en een aquapainter omdat ik bijna alle
kleuren inktpads heb.



Zo gebruikte ik voor de luiaard en de tak één kleur bruin, 'Soft Suede'. 
D.m.v iets meer water toe te voegen of meerdere keren over 
elkaar heen te gaan, krijg je toch verschillende tinten.



Het lastigste vond ik de giraffe. Had hem met twee gele inkten
ingekleurd, 'Crushed Curry' en 'So Saffron', maar hij was zo
vlak/doods.



Ik besloot om hem nog een keer in te kleuren voor meer tint en
 gaf met de bruine inkt wat schaduw aan en zo kwam hij meer
tot leven.


Uiteraard zijn al deze producten bij mij te bestellen.
De 'Blijf Thuis Actie' is ook nog steeds van kracht, je bestelling
vanaf €40,- wordt GRATIS bij jou thuis bezorgd.

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Annette



Product List

6 opmerkingen: