zaterdag 18 januari 2020

Bloghop Creatieve Harten: Favoriete product januari - juni catalogus


Welkom op mijn blog!

Een nieuw jaar met een ander moment voor de bloghop van de Creatieve Harten.
We hoppen dit jaar voortaan op de 3e zaterdag van de maand om jullie inspiratie
te geven met de prachtige producten van Stampin' Up!®.

Dit jaar staat in het teken van favorieten, vandaag onze favoriete
producten uit de nieuwe Mini catalogus januari-juni 2020.
Dat was geen makkelijke keuze want er staat zoveel leuks in.



Ik koos uiteindelijk voor de 'Painted Poppies' bundel (bldz 25).
Klaproos stempels met een geweldige 'dies' stansen serie.
Op de basiskaart plakte ik een stuk donkergroen 'Mossy Meadow'
cardstock met daarover het streep designpapier uit deze serie.



Het kartelrandje en het label komen uit deze stansen serie.
De klaproos kleurde ik in met de 'Old Olive' en 'Poppy Parade'
Stampin' Blends®. Daarna stempelde ik de achtergrond door
een stempelafdruk meerdere keren achter elkaar af te drukken.
Zie je dat leuke bloemetje?



Dat en de andere lovertjes komen uit de 'Peaceful Poppies Sequins'.
Het is nu 'Sale A Bration' bij Stampin' Up!® en als je deze bundel
aanschaft kun je er een GRATIS cadeau bij uitkiezen.
Ik koos voor de Nederlandse stempelset 'Speciaal voor jou' waar
de tekst op deze kaart uit komt.

Leuk dat je er was en nog leuker als je een reactie achter laat!
Hieronder de deelnemerslijst om meer inspiratie op te doen,
klik op diegene onder mij staat om door te hoppen.


Tot de volgende keer!

---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 1 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

---

Workshop


Woensdagochtend 29 januari geef ik een workshop met deze
geweldige serie. Lees er hier meer over!


6 opmerkingen: