maandag 2 december 2019

WINTERFAIR Woord en Daad Moerkapelle

Afgelopen vrijdag was het zover, de Winterfair van Woord en Daad
in Moerkapelle.


Vanaf 11 uur konden de stands opgebouwd worden en had ik de
basis alvast klaargezet. De Winterfair vond op een boerderij plaats
midden in het dorp vandaar dat werktuig op de achtergrond.



Ik maakte een leuke banner passend bij mijn tafelkleed in 'Pool Party' 
met mijn logo erop. Dankzij Margriet waar ik het idee zag.
Met de 'Harvest Hellos' stempelset en 'Apple builder'
pons en de leuke worm uit de 'Check You Out' stempelset.
De letters zijn retired maar ze blijven handig en mooi.



Zette alvast een reclamebordje neer met wie er kwam te staan
en waarmee. Want dat was voor mij vooral het doel van mijn
aanwezigheid op deze Winterfair, reclame of bekendheid.

's Middags kwam ik terug om de kraam verder in te richten.
Bleek ik dicht bij het aggegraat te staan, die ondertussen aangegaan
 was en aardig bromde en in dezelfde schuur werd er ook gesjoeld.
Dat getik komt zo hard binnen....

Ik ben na mijn depressie erg gevoelig gebleven voor prikkels
en had speciaal om een rustig plekje gevraagd...
Gaf het nogmaals aan bij de organisatie en gelukkig hadden ze nog
 een wat rustiger plekje.



Wel weer alles inpakken en op de nieuwe plek opbouwen maar
met de hulp van mijn 2 kinderen is het mij toch gelukt.
En al met al ook nog het één en ander verkocht.



Ik ben trots op mijzelf dat ik het gedaan heb en wist dat ik de dag
(of dagen) erna rustig aan moest doen. Helaas viel dat nogal tegen.....
Heel de zaterdag enorme hoofdpijn en misselijk.
Gelukkig was er niemand thuis dus veel rust kunnen hebben.

Soms moet je over een grens heen om te zien waar je staat.
Weet nu dat ik het voorlopig niet nog een keer moet doen,
omdat ik het nog niet aankan.
 Maar ik heb het gedaan!

Tot de volgende keer!

---

 'YEAR-END CLOSEOUT EVENT'

Morgen begint de uitverkoop van de producten uit de Herfst/Wintercatalogus!
 Zodra ik meer weet hoor je weer van mij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten