vrijdag 15 november 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst & Come to Gather designpapier * Chocoldemelkcadeauverpakking



Met de mokken  en de teksten uit de 'Tjokvol Kerst' stempelset kun je 
zulke leuke cadeautjes maken m.b.t. drinken. En het prachtige designpapier
 uit de 'Come to Gather' serie van Stampin' Up! leent zich hier 
uitstekend voor.



Ik werd geïnspireerd door twee Stampin' Up! collega's en wel



In deze leuke verpakking zit een zakje met chocolademelkpoeder
en precies nog in de kleur ook.



Ik heb er diverse gemaakt om te verkopen op de Winterfair in
Moerkapelle waar ik op vrijdag 29 november sta.



Dus heb je een leuk klein cadeautje nodig dan zie ik jou daar!
De tekst 'voor jou' komt uit de Nederlandse stempelset 'Knusse Kerst'.

Een fijn weekend en tot gauw!

---


*UITVERKOCHT*


Het prachtige designpapier "Brightly Gleaming'
was zo populair dat het compleet uitverkocht is.

Je kunt bij mij nog wel de workshop Kerstkaarten volgen
met deze prachtige set en wel op woensdagochtend
27 november, er is nog plek!
Lees hier meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten