vrijdag 22 november 2019

Stampin' Up! Brightly Gleaming * Waxinelichtjesdoosje/ Advent to go

Ik houd er niet van om steeds hetzelfde te knutselen maar
dit doosje keert steeds weer terug, een soort golden oldie.
Ik maakte hem hier, hier en hier.


Dit jaar maakte ik hem met het prachtige designpapier 'Brightly Gleaming', 
wat zó populair is dat het niet meer verkrijgbaar is.
Het papier bevat een koperen glanslaagje wat je hier ook ziet schitteren.



Om het doosje zit een bellyband waarop ik twee ornamenten
geplakt hebt, gestempeld met de 'Christmas Gleaming' stempelset.
En uitgeponst met de 'Gleaming Ornaments' ponsen.



Eén van de ornamenten is geheatembosst met koperen embossingpoeder.
De tekst komt uit de Nederlands stempelset 'Knusse Kerst' en embosste ik
met wit embossingpoeder.



Zodra je het doosje opendoet, zie je de vier waxinelichtjes zitten.
Omdat het er vier zijn zou je ze kunnen gebruiken op elke zondag
in de Adventstijd, de tijd dat je toeleeft naar Kerst.
Dit jaar begint Advent op zondag 1 december.



Vouw je het klepje weg dan kun je er makkelijk bij om ze eruit te halen.

Al de producten die ik gebruikt heb (m.u.v. het designpapier) zijn
bij mij te bestellen. Stuur gerust een mailtje dan verzorg ik het voor je!
Ook voor als je vragen hebt, kreaneeltje@gmail.com.

Fijn weekend en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt. jammer dat het dsp niet meer te verkrijgen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Dat had ik als eerste besteld in de pre order, wilde het zo graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen