maandag 21 oktober 2019

Stampin' Up! Come to Gather * Slakkenpost

Op 'Wereld Kaartenmaakdag' organiseerde 'Stempel & Scrap'
een Slakkenpost. Van te voren gaf je jezelf op en kreeg je een
Slakkenpost maatje toegewezen. 


Op 5 oktober verscheen er op hun site een filmpje met de uitleg
over hoe je dit project maakt en je had tot 12 oktober de tijd om 
hem naar je maatje op te sturen.
Helaas lukte mij dat niet, maar nu Bianca hem wel binnen heeft,
 kan ik hem ook hier laten zien.



Ik maakte het mapje met de prachtige 'Come to Gather' serie van 
Stampin' up!®. 



De labels op de voorkant maakte ik van de beige tint 'Crumb Cake'.
Het prachtige lint uit de 'Come to Gather Ribbon Combo' pack is
ook in deze kleur. Het oranje rode 'Cajun Craze' draad is hier ook uit.



De kleuren inkt die ik gebruikte zijn 'Cajun Craze', 'Merry Merlot'
en 'Basic Black'. Verder stempelde ik de stipjes met Versamark en
bestrooide dit met koper embossingpoeder.



De basis is de prachtige bordeauxrode kleur "Merry Merlot'.
Versierd met twee verschillende printjes uit het designpapier
'Come to Gather'.



Het randje maakte ik met de 'Decorative Ribbon Border pons'.
De blaadjes stanste ik uit met de 'Gathered leaves' Dies en ik 
kleurde er ééntje in met de 'Wink of Stella' pen die een glitterlaag
achterlaat.



Met de 'Circle Tab' pons maakte ik de handige tab zodat je de
kaart makkelijk uit de pocket kunt halen.



Als klein cadeautje deed ik er een aantal uitgestane blaadjes in.



En dit leuke mapje kreeg ik van mijn Slakkenpostmaatje Bianca, 
ze moest wel lachen want had mij op social media ook bezig gezien
met hetzelfde papier.

Heel leuk dat 'Stempel & Scrap' dit organiseerde, dank!
Houdt hun site in de gaten want ze gaan meer uitdagingen organiseren.

---


A.s. woensdag 23 oktober houdt Stampin' Up!® een 24 uurs SALE.
Op maar liefst 54 stempelsets uit de Jaarcatalogus krijg je die dag
 15% korting.
Hier vind je alle stempelsets die mee doen.


Zit er iets voor je bij? Ik bestel het woensdag graag voor je.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten