woensdag 4 september 2019

Wegwijs Woensdag * Nieuwe Herfst/Wintercatalogus + 2 nieuwe Nederlandse Stempelsets +Designpapier Actie



Nieuwe Herfst/Wintercatalogus


Jippie, het is zover! 

Vanaf vandaag kun je ook alle producten uit de Herfst/Wintercatalogus
van Stampin'Up!® bij mij bestellen!

Klik op de foto in de zijbalk om de digitale versie te bekijken!

Wil je toch liever  een papieren versie?

Ik stuur hem gratis naar je toe bij een bestelling vanaf €30,-
of
 tegen vergoeding een van de verzendkosten.

--- 


Nieuwe Nederlandse stempelsets

In deze Herfst/Wintercatalogus staan twee nieuwe Nederlands stempelsets:



Met de laatste stempelset maakte ik al een kaart, je leest er hier meer over!

Wil je een bestelling plaatsen of de Herfst/Wintercatalogus aanvragen, 
stuur dan gerust een mailtje naar:

De standaard verzendkosten bedragen €5,95 bij het plaatsen van een bestelling.
Na het voldoen van de betaling plaats ik je bestelling en binnen
3-5 werkdagen wordt het door UPC bij jou thuis bezorgd.

Zaterdag 14 september plaats ik weer een verzamelbestelling.
Lees hier alles over het bestellen.

---

Designpapier Actie



Tot 30 september loopt de actie 3 + 1 gratis!
Drie pakken geselecteerd Designpapier uit de jaarcatalogus kopen én 
de vierde GRATIS krijgen.

Vanavond komt er een uitgebreide blog online welk papier er mee doet!

Tot vanavond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten