maandag 16 september 2019

Stampin' Up! Wonderful Moments # Pas getrouwd


Ruim een week geleden trouwde onze 'oude' oppas. 
Oud omdat er al een aantal jaren geen oppas meer nodig is.


Met de stempelset 'Wonderful Moments' maakte ik deze kaart.
Ik kleurde de afdruk in met Stempin' Blends' in de huidskleur 'Ivory'
en voor het haar 'Crumb Cake' en 'Daffodil Delight'.



De  'geschreven' achtergrond is een extra mat en embosste ik met 
de 'Script 3D' embossingsfolder en de Big Shot.



Het frame maakte ik met de 'Stitched Rectangles' dies door twee maten
tegelijk te stansen. En de kleine pareltjes komen uit de 'Pearl Basic Jewels'.

Weet je dat ik ook kaarten op bestelling maak?
Stuur gerust een mailtje voor meer informatie:
  kreaneeltje@gmail.com.

Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit zeg!!
    Heel romantisch.
    De achtergrond is mooi erbij, met die ge-emboste letters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je voor het bruidspaar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen