donderdag 8 augustus 2019

YOUTUBE SNEAK PEEK Herfst/Wintercatalogus Stampin' Up!


De nieuwe Herfst/Winter catalogus van Stampin' Up!® komt eraan!
Ja, ik weet dat het nog hartje zomer is, maar hier zijn de voorbereidingen
al volop in gang voor het najaarsseizoen.

Gisteren kreeg ik mijn eerste bestelling binnen en het leek mij leuk
om de producten die ik gekocht heb in een filmpje te laten zien.
Geniet ervan!


Mijn Workshop Agenda heeft een update gehad.
De data voor het najaar staan er al in en van lieverlee volgt 
er meer informatie. Bekijk hem hier!


Vanaf 19 augustus verstuur ik gratis de catalogussen naar klanten die
 het afgelopen kwartaal een bestelling hebben geplaatst of
een workshop hebben gevolgd.

Wil je ook de Herfst/Wintercatalogus ontvangen?

Plaats een bestelling van minimaal €30,- en je ontvangt de gids gratis.

Of ik stuur hem tegen een vergoeding van de verzendkosten naar je op.

Heb je nog vragen of wil je de catalogus ontvangen, mail dan naar:

Graag hoor ik hoe je het filmpje vond, laat een reactie achter.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten