vrijdag 16 augustus 2019

Stampin' Up! Seaside Notions # Bedankkaart bij bestelling


Deze zomerse kaart kregen mijn klanten laatst als bedankje voor 
een bestelling die zij bij mij plaatsten. 


Ik maakte hem met de stempelset 'Seaside Notions' te vinden
op bldz. 139 in de Jaarcatalogus van Stampin' Up!®.

Vanaf het begin vond ik deze set leuk, helaas kan ik niet alles aanschaffen...
Toch overstag gegaan na er een hoop leuke kaarten mee gezien te hebben.



De stempels stempelde ik met de donkerbruine kleur 'Early Espresso', 
net zoals de tekst op het label.
Ik kleurde ze in met de 'Stampin' Blends.
Het zeepaardje en het kleinste schelpje met de kleur 'Pool Party'.
De gedraaide schelp met de twee 'Crumb Cake' tinten en met deze kleur
stempelde ik ook de stipjes op de achtergrond.



Het zee-egel skelet met de Stampin' Blends 'Ivory' en & 'Crumb Cake'.
Het koraaltakje met de kleur 'Calypso Coral' en de schelp daaronder
met de twee tinten 'Soft Suede'.
Het label komt uit de 'Wild Rose' dies en stanste ik uit met de Bigshot.

Mocht je deze of andere materialen van Stampin' Up! willen bestellen.
Ik verzorg graag je bestelling!
Lees er hier meer over!

Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten