vrijdag 30 augustus 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane #3 Easel Card & Workshop woensdagavond 11 sept. a.s.

Vorige week vrijdag werd mijn Tante 85 jaar!


Voor haar maakte ik deze leuke 'Easel Card' met de prachtige
magnolia stempel uit de 'Good Morning Magnolia' stempelset.

De achtergrond embosste ik met de 'Scripty 3D' embossingfolder.
Een prachtig verfijnd handschrift, klein maar subtiel.

Stampin'Up! funfold

De bloemen en bladeren kleurde ik in met de 'Stampin' Blends',
kleuren 'Petal Pink' en 'Mossy Meadow'.
Het prachtige streep lint 'Organdy Striped Ribbon' geeft het net
iets chiques.  



De bloemknop plakte ik verhoogd op met de 'Dimensionals' en daar
blijft de kaart achter staan.

Het 'Van harte gefeliciteerd' komt uit de Nederlandse stempelset
 'Voorjaarswensen' (149850).


*WORKSHOP*


Met deze stempelset en alles wat er bij de 'Magnolia Lane' serie hoort,
geef ik woensdag 11 september a.s. van 19.30 - 22.00 uur een workshop.

Er zijn nog 3 plekjes over, dus gezellig als je komt!
Lees er meer over in de Workshop Agenda!

Heb je nog vragen, wil je je bestelling doorgeven of kom je gezellig
naar de workshop, mail mij: kreaneeltje@gmail.com


Fijn Weekend en tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie, chique kaart is dit.
    Prachtige kleuren ook.
    Voor een 85 jarige is het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen