maandag 1 juli 2019

Stampin'Up! Magnolia Lane #2



Deze keer koos ik voor de bruintinten uit het prachtige designpapier
van de 'Magnolia Lane' serie. 



En maakte ik deze 3D magnolia met de stansen die bij deze serie horen.
De donkergroene "Mossy Meadow' blaadjes komen daar ook uit.


De stansenset 'Magnolia Memory Dies' kost €42,-.

Ik stanste de omlijnde bloembladeren beide 2x uit en krulde met
een potlood de bladeren voor een wat speelser effect.



Het bloemenhartje bestaat uit twee sterretjes. 
De grote in de gele kleur 'So Saffron' en de kleine in het bruine 'Soft Suede'.
En voor wat bling bling een klein diamantje in het midden.



Bestel je de stansen samen met de stempelset 'Good Morning Magnolia' 
dan krijg je een bundelkorting van 10% en kost de bundel €77,25.

Ik plaats a.s. zaterdag 6 juli een verzamelbestelling!
Geef voor 18.00 uur je bestelling door en ik bestel het mee.

Deze maand zijn de Bonusdagen en krijg je bij iedere besteding 
van €60,- een coupon cadeau t.w.v. €6,-.
Lees er a.s. woensdag meer over!

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen: