vrijdag 17 mei 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # A good Man

 Afgelopen maandag liet ik jullie een kaart zien uit de stempelset
'Wonderful Moments' van Stampin'Up!



In dezelfde stijl maar dan voor mannen komt er in de nieuwe
jaarcatalogus de schitterende stempelset 'A Good Man'.
Over deze hoefde ik niet lang na te denken, mannenstempels
zijn er in de minderheid en als hij je bevalt, schaf je hem aan.



Op de groene 'Granny Apple Green' mat stempelde ik dezelfde stempel
als die op de voorgrond staat in dezelfde kleur als het cardstock.
Zo maak je je eigen designpapier en wordt het wat speelser.



De blauwe 'Blueberry Bushel' afdruk en de tekst stanste ik 
met de Bigshot uit met de 'Stitched Rectangles dies' uit,
die geven zo'n prachtig randje.

Vanaf 4 juni komt de digitale versie van de nieuwe jaarcatalogus online
en kun je er uit gaan bestellen. 
Wil jij al eerder de papieren versie ontvangen?
Mail mij dan, kreaneeltje@gmail.com

Fijn weekend!

***


Bij het wisselen van de Jaarcatalogus komen de producten die
niet meegaan naar de nieuwe catalogus op de 'Retired List'.
Wil je nog iets bestellen uit de lopende catalogi, wacht dan niet te 
lang want op=op!

Retired List Jaarcatalogus 2018-2019, klik hier!
Retired List 'Lente/Zomer catalogus 2019', klik hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten